never counting regrets


Datum: 2008-06-26 Tid: 14:17:29



godmorgon, eller godmiddag kanske jag ska säga.
för mig vet jag inte vad det är. jag vaknade ju runt halv 7 första gången eftersom mamma väckte mig och skulle få mig att ge henne min tvätt. halv 7 på morgonen. sjukt. :(
men hur som helst så kunde jag inte somna om sen, eftersom det var jätte ljust i mitt rum och jag hittade inte min "nattbinda" (som linette säger). låg kvar i sängen ett tag innan jag fick något ryck att klä på mig och gå ut och springa.
så vid halv8 imorse var jag ute och sprang. blev dock inte så långt. nöjde mig med att springa runt lillsidan och västerleden (det är väl ca 2km).  
självklart hade jag den turen att stöta på f på vägen, nyvaken och osminkad i träningskläder. kanske inte det mest smickrande utseendet, men det var ju iförsej kul att träffa honom. kändes som att det behövdes med tanke på att vi inte kommer ses på mer än en vecka nu. om vi inte ses en stund ikväll vill säga.

när jag kom hem tog jag en dusch och kröp ner i sängen igen. såg på lite random program, innan sommarlovsmorgon började. till min besvikelse märkte jag att det fortfarande är samma program som det var för ca 2 år sedan, med en annan programledare och det verkade inte handla om samma sak. men nej, det var ju inte bra iaf. tacka vet jag de sommarlovsmorgon som fanns när jag var i den åldern, d.v.s 6-12 år. det som är i år var ju bara pinsamt. 

jag somnade till slut och vaknade runt 12-halv1 igen av att elin ringde. pratade en stund med henne och bestämde att vi skulle ses runt 3 idag. vad vi ska göra det vet jag inte, men blir det som jag ville igår så blir det fotboll någonstans.
men just nu är jag inte pepp alls på det. är trött och har ont i ryggen. tror jag sträckte mig lite igår på matchen, så ska nog vila lite inför helgen. men vi får se.

nu ska jag gå ner i tvättstugan och tvätta, duktig som jag är. mamma jobbar ju så vill jag ha nåt tvättat idag får jag fixa det själv. och det ska väl inte vara så svårt. måste ju hjälpa till lite hemma nu också, för att få den där kameran. jag har tänkt att plocka upp lite på mitt rum idag också, och ta reda på alla mina grejer som ligger utspridda överallt här hemma. känns som att det behövs. då blir nog mamma glad också, och jag kommer känna mig riktigt duktig.

hare bra, för det ska ja
puss :*
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback