i've put my faith in tomorrow


Datum: 2008-06-16 Tid: 14:21:20

         

godmorgon. eller godmiddag för vissa, men för mig är det morgon. höhö :)

gårdagen blev lyckad. och förrgårdagen också för den delen. och dessutom dagen innan det. haha
finns inte ork att sitta och dra upp allt som hänt, men kan väl ta lite av allt. eller nåt sånt :) bara för att jag är så snäll! ;>

fredag: jag och linette drog iväg till västerås och shoppade lite. runt sju cyklade vi till lögarängen (?) och såg på rix fm. elin den ungen fick vara backstage och allting, fast fett glad för hennes skull :)
var fett mycket drag, och jag och linette hade lugnt bästa platserna. i mitten, längst fram. (Y)
lyckades fånga två tröjor som dom kastade ut. en åt mig, en åt linette.. grym som man är! ;)
tog tåget hem vid 10, och träffade göteborgarna. kan vart dom skönaste. :)

lördag: satt och degade hemma hela dagen. runt 6 var jag med elin och såg på fotbollen i skolparken. sen tog jag bussen till hummelsta vid 8, och grillade med frida, madde, jossan och linda :) sov hos linda på kvällen, i hennes husvagn. haha :) mysmys.

söndag: jag och linda åkte in till stan vid 5. frida och jossan kom efter en stund.
vi rotade igenom min kyl och frys efter nånting att grilla och fann tillslut en hel del.
cyklade iväg till gröngarn vid halv 7 och grillade. där mötte vi victor och markan som också hängde på.
efter många om och men lyckades vi få eld och grillmästarna själva gjorde såklart riktigt god mat ;}
efter ett tag kom filip och robin och killarna fick för sig att dom skulle välta en ko (?) haha, åh :'D
förvånar mig faktiskt inte det minsta att dom inte lyckades.
när det började regna gick vi till enavallens läktare och satt där en stund och snackade.
hann med att planera en hel del till midsommar, nu äre bara en liten bit som saknas. men det ordnar sig! ;)
när det äntligen slutade regna hyrde jag och linda film och sen åkte vi hem. skönt.
såg på green street hooligans. ett tips om man vill se en bra film. för den kan vart den bästa, även fast den var sjukt sorglig. :(
somnade vid halv 4 igår, och vaknade runt 1 idag.

aja. nu ska jag hoppa in i duschen och linda ska ta över datan.
sen ska vi ner till rimi och handla till tårtbakning. två år idag och allt! :)

hare bra, för det ska ja!
puss :*
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback