ingen kan som du


Datum: 2008-06-13 Tid: 01:50:09

Hellu.
Gårdagen, blev helt fail. Mer behövs nog inte sägas.
Fanns vissa ljuspunkter under dan, men det hjälpte inte så mycket.
Aja, får tänka positivt. sommarlov nu. skönt, skönt, skönt.

Idag till skillnad från igår har dagen varit helt perfekt.
Blev filmtittande och mys under dagen.
Och kvällen spenderades hemma hos Elin. Jag utklassade henne på
Singstar. Eller hur var det elin? ;}
Har också hunnit med att kikat på några festivaler med syster idag.
Tror nog inte att det blir av dock. Känns som att vi borde tänkt på det lite
tidigare. Men vi får se.

Imorgon kommer pepparkakorna (vilket jag antar att dom är) hem.
Dom har ju vart i mallorca och stekt en hel vecka. Även fast det enligt dom
inte har vart så fint väder. Men det lär ju slå vädret som vart här de senaste
dagarna iaf.

Nu ska jag ta och krypa ner under täcket och se på film.

Puss :*



jag saknar er och resten av folket från konf. sjukt mycket.
vi var klockrena!

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback