Vi vill ut i rymden, men stjärnorna finns här.


Datum: 2008-07-30 Tid: 00:53:51



Tjenamors. Höhö. Blir inte mycket skrivande här på bloggen som ni kanske märkt, men i det här vädret vill man helst göra annat än att sitta och häcka framför datan, så därav bloggtorkan. På torsdag åker jag iväg i två veckor, så blir inte så mycket inlägg då heller, börjar väl igen som vanligt i samband med att skolan börjar igen. Tills dess får ni ha det så bra, eller ja ni som då tar er tid att läsa min blogg, vilket jag inte tror är speciellt många, höhö. Men ni iaf, får ha det bra, för det ska ja. Puss!

Tänkte att jag skulle ta och bjuda på denna enormt uhm.. snygga (?) bild nu när jag åker iväg, så.. varsågod. haha!

J.
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback