unbreakable


Datum: 2008-07-03 Tid: 23:05:05

        

hellu :)
har precis kommit in från en promenad med elin. äntligen är sommaren här, hoppas verkligen att den stannar nu också!
dagen spenderades i bresse med linette. jag tog mitt första dopp för i år (även fast jag inte badade huvudet).
runt fem-halv sex cyklade vi hem.
elin kom hit runt 7 vi åt jordgubbar och så innan vi gick ut på promenad. blev kanske inte så jätte långt, men var ute i en timme iaf. det var nice.
fick ett sms från f för ett tag sen, så nu vet jag att människan lever iaf. och det är ju ett +.

imorgon drar jag iväg till västerås med tjejerna. blir powermeet tittande och pickning nånstans där. mysigt mysigt! :)
ska nog sola imorgon också, känns som att det behövs, satsar på att inte behöva gå runt likblek hela sommaren.

har planerat lite med syster inför sommaren också. först och främst blir det några tältkvällar ute i koffsan, som förra sommaren. sen funderar vi på att åka till parken zoo i eskilstuna också. var typ som skara sommarland, fast mindre och med djur, enligt henne. om det nu blir av så är det jag, min syster, hennes vän, och hennes väns x's dotter som åker. blir säkert riktigt trevligt. så det ser jag fram emot.
när mamma får semester så åker vi upp till släkten i norrland. ska bli kul att träffa alla igen. :)

menmen, hur som helst. ska gå och lägga mig hyfsat tidigt igår tror jag. var vaken till 3 igår, och vaknade 11 imorse, satt är helt slut för tillfället.

hare bra för det ska ja!
puss :*

Kommentarer
Postat av: elin

ÅH :'D BÄST!

2008-07-03 @ 23:35:10
URL: http://elinbyelin.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback