Måndag 21 juli


Datum: 2008-07-21 Tid: 13:17:29

Godmorgon.
Jag tror det här är första dagen på riktigt länge som jag är så här trött. Jag är helt röd i ögonen och det känns som om mitt huvud väger minst 10 ggr mer än vanligt. Idag ska jag bara ligga hemma och se på film och mysa, finns inte så mycket annat att göra i det här vädret satt. Någon som vill göra mig sällskap? Isåfall äre bara att slå en pling :)

Fick precis veta att jag inte kommer få se något norrsken när jag åker upp, det var tydligen något som bara fanns på vintern. Attans. Fast det gör inte så mycket, resan kommer nog bli riktigt nice ändå.

Nu sitter jag här, med tempen i munnen och lyssnar på lugna favoriter. Mamma kände nyss i min panna och enligt henne kändes jag varm, så håll tummarna på att jag inte har feber nu, även fast jag lär vara klar med tempen innan ni hinner läsa det här iförsej.

J.
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback