i've heard it all before


Datum: 2008-07-07 Tid: 02:23:57


bilden från hotellet i london (i mars i think)  -08

nej, nu ska jag ta och krypa ner under täcket. ska se om det är nåt bra på tv, håll tummarna!
den här dagen blev bättre än väntat, och jag är glad att allt verkar ordna sig.

morgondagen (eller tekniskt sett idag) ser ut så här:
- vakna
- rota igenom kylskåpet efter nåt som får duga som frukost (vilket min mage just nu verkar längta till)
- ringa linda
- klippa mig och färga håret på tottes.
- fika med linda i klosterparken (hoppas på bra väder)
- försöka komma ut och springa
- träffa tjejerna nånstans och göra någonting.
- blogga lite.
skulle inte förvåna mig om det blir några ändringar med tiden, men så här ser det ut just nu iaf. blir nog en trevlig dag.

nu får ni hålla tummarna med mig att my man inte åker iväg igen på tisdag, nu när människan äntligen kommit hem.

J.
 
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback