I'll be back


Datum: 2008-07-23 Tid: 18:30:29

Halloj. Ursäkta avbrottet på bloggen.

Det som började med feber i måndags visade sig bli värre under natten. Sov knappt under hela natten till tisdag kräktes konstant och när klockan var runt 16 igår så åkte vi in till akuten. Med magsmärtor och illamående låg jag där i ca 4 timmar, fick beskedet magkatarr och åkte hem igen. Somnade runt 23 tiden igår kväll, men vaknade flera gånger med smärtor i magen, till slut så mycket så att jag inte visste vart jag skulle ta vägen. Blev hämtad med ambulans kl 2 igår natt och sen spenderade jag natten på sjukhuset. Fick åka hem för några timmar sen och nu blir det bara vila och mycket dricka ikväll. Har fått medicin som jag ska ta i en vecka framåt så vi får se hur det blir. Har fortfarande lite ont i magen, men det är ingenting mot tidigare. Syster min har kommit hem för att göra mig sällskap så det blir nog en film tillsammans med henne innan jag försöker sova hyfsat tidigt.
Jag återkommer på bloggen igen när jag känner att jag har ork för det igen, ska försöka skriva några inlägg innan den 26e iallafall då jag planerat att ta ett uppehåll på två veckor här ifrån pga semester. Tills dess får ni ha det så bra. Puss!

Tack Matias som kom och hälsade på mig på sjukhuset idag, gjorde mig på grymt mycket bättre humör. Har saknat dig sjukt vännen!

J.

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback