I fucked up!


Datum: 2008-07-06 Tid: 14:18:12

Just nu hatar jag mig själv mer än någonsin, och har fett mycket ångest för gårdagen. Jag sårade folk som stog mig närmast och var nog sveriges största idiot. Hela den här veckan har vart fucked up, och eftersom jag inte kan få det som hänt ogjort så får jag ta mig i kragen och visa att jag är bättre än så här. Jag har inte vart mig själv på hela veckan, jag vet att det inte är någon ursäkt till vad jag gjort och jag är fullt medveten om att jag får ta smällen. Nu hoppas jag att allting ordnar upp sig, och med det här på samvetet lovar jag att bättre mig med tiden och jag tänker inte göra samma misstag igen. Jag tänker inte gå in på detalj, men jag hoppas att ni som berörs av det här förstår och förlåter, för vad som än händer så älskar jag er och jag finns där, och ställer upp för er i vått och torrt, trots eventuella motgångar.
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback