favorit v.28


Datum: 2008-07-16 Tid: 23:19:48

 (jag vet att jag är lite efter med det här inlägget, men bättre sen än aldrig i alla fall ) 
 
     
Åh, vad jag saknar att kunna gå in på svt's hemsida, krypa ner i sängen framför datorn och se ett avsnitt av andra avenyn med popcorn-skålen i högsta hugg. I september kommer jag sitta bänkad framför tvn igen till säsongsstarten. Det är ett tag kvar men den som väntar på nåt gott väntar ju aldrig för länge, som man brukar säga. Hur som helst så är det en stor anledning till varför just Jonas Bane blev veckans favorit. Inte nog med att han är en av huvudpersonerna i min favoritserie så är han verkligen ögongodis, snygg som han är. Ni ser ju själva på bilderna här under. Det var väl allt tror jag, tror inte jag glömt någonting iaf. Den här veckan hittade jag till och med en video på snyggingen, enjoy. (att låten i videon är riktigt skön är ju bara ett plus ;>)

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback