favorit v.27


Datum: 2008-07-07 Tid: 00:55:24



det känns som att det här är det minsta jag kan göra för dig just nu feda.
det här är en av de skönaste människorna jag träffat. den enda personen just nu som får mig att på något sätt känna mig riktigt hel. visst att han är riktigt elak ibland, men han börjar lära sig nu. finns hur mycket som helst jag kan sitta och dra upp om vad jag tycker om honom, men både ni och jag vet nog att det kommer blir väldigt drygt att läsa.
feda blir veckans favorit för att han är den snällaste, förlåtande, knäppaste och underbara personen i mitt liv just nu. och så hoppas jag att det förblir. ett plus är ju att han är grymt snygg, och har de finaste bruna ögonen!
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback