du har drömmar - lev dom!


Datum: 2008-07-10 Tid: 23:54:09

Idag:
- mamma ringde och väckte mig runt 2.
- såg på massa random program på tv.
- mötte upp feda
- gick en promenad till klosterparken
- hem till syster
- handla med mamma
- hem för middag
- mötte fikus och pussy
- tbx till kloster
- gick runt överallt
- satt och häckade
- hem
Det finns tyvärr ingen ork till att förklara dagen i detalj eftersom min vilja till att skriva blogg knappt finns.

Jag har hunnit planera lite med frida och jossan idag, och blir inte det av nu så blir jag fan grymt besviken. Men håll tummarna för min skull. 
Igår skaffade jag lite planer tillsammans med Madde och Linda också, bli inte förvånade om vi är borta efter sommarlovet. Mohaha, BÄST! ;)  

Jus nu sitter jag och väntar på att min kära syster ska komma och möta mig. Det blir nog att jag går över dit och spenderar natten hos henne. Imorgon har jag tänkt att städa mitt rum, göra ordning vår balkong och laga middag tills päronen kommer hem. Fjäskarn på mig. Höhö.

Nu kom syster. Godnatt!

J.
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback