dagens låt; 18/7


Datum: 2008-07-18 Tid: 22:20:32


Lifehouse - From where you are

Jag koom på att jag glömde dagens låt igår. Eller jag satt ju in en låt i si så där en halvtimme innan jag kom hem och skulle radera ett inlägg och raderade fel. Men gjort är gjort.
Hur som helst så är det här en låt av min favoritgrupp. Just den här låten hade jag aldrig hört förut, men när jag klickade runt lite sökandes efter dagens låt så fastnade jag fort för den här. Både texten och själva låten är klockren, vilket de flesta av Lifehouse's låtar är.
"So far away from where you are, these miles have torn us world's apart, and I miss you", som sagt är texten klockren, så sjukt fin. Och det här, det här är verkligen min typ av musik!
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback