Picture perfect like a kodak moment.


Datum: 2008-12-21 Tid: 18:28:47


(resultatet från tårtbakningen i torsdags, hihi.)

Nu är jag tillbaka igen. Jag har inte skrivit sen i onsdags, men å andra sidan kanske inte det förvånar speciellt många..

Nu är det lov. Ja, oj vad det är lov. Jag ska njuta av varenda lite sekund kan jag lova. Det är väl behövligt också satt, det blir ju perfekt.
Tänkte att jag kan berätta lite snabbt om vad som hänt de senaste dagarna så.. Here it goes.
Torsdag: Pyssel och singstar på förmiddagen och på lunchen var det kareoke i matsalen. Jag och några till sjöng låtarna "Tommy tycker om mig" och "Tatto" för fulla muggar, sen om det lät bra är ju en annan sak. Eftermiddagen bjöd på bowling (som jag förövrigt vann och gjorde 3 strike i rad) och filmtittande uppe i arbetslaget. På kvällen tittade jag på korsängens julshow och bakade tårta med Elin och Julia.
Fredag: Julavslutning i arbetslaget. Det blev långdans, tomtevikande, fika och betygsutdeltning. Jag, julia, johanna och Elin hade gjort tårta åt CaféteriaNiklas eftersom de var hans sista dag på fredag.. Snälla som vi är, hihi. På kvällen tog vi tåg till västerås, sen buss till stockholm för att se på tv-inspelningen för det nya programmet "Herre på täppan", som börjar i påsk. Det var väl inte sådär jätte roligt program, men helt okej vare ju iallafall. Sen tog vi kort med erik&mackan, och det är ju alltid nåt. Hihi.
Lördag: Match vid 11 mot Håbo-Dam. Det gick rent utsagt förjävligt, så det finns väl inte så mycket att säga om de, mer än att vi (inte helt oväntat) förlorade. Kvällen bjöd på film och matlagning med Niklas.
Idag: Åkte iväg till Västerås vid 10 imorse med Johanna för att handla julklappar. Det blev en hel del faktiskt. Köpte lite smågrejs till mig själv också.

Nu ska jag slå in de sista julklapparna och sen rimma till dom också. Ikväll blir det filmkväll med Andrea. Det var år och dar sen jag träffade henne sist, så det blir säkert riktigt kul. Puss så länge.
J.
Kommentarer
Postat av: Elin

Du är ju som du är du smulan! men jag gilalr dig ändå <3

2008-12-21 @ 21:29:00
URL: http://elinbyelin.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback