When people you know becomes people you knew.


Datum: 2008-12-21 Tid: 23:33:31

Nu är jag tillbaka. Har precis sagt hej då till Andrea som har vart här ett tag.
Kvällen bjöd på film och en massa snack om vad som hänt sen sist vi sågs. Vi hade en hel del att prata om kan jag lova, och det var riktigt roligt att ses igen. Herregud vad jag har saknat den här tjejen. Det är riktigt illa att vi inte setts på så länge. Skäms på oss. Får hoppas på att vi får tillbaka kontakten igen nu iallafall. :)

Nu ska jag iallafall skriva rim till alla julklapparna som är färdiginslagna. Imorgon har jag fullt upp, har en hel del saker att hinna med. Jag måste sova as tidigt imorgon också, eftersom vi åker till Sundsvall tidigt på tisdag morgon.
Men aja, rimmen skriver ju inte sig själva, så jag måste nog sätta fart nu. Snart väntar sängen också, den är efterlängtad kan jag lova. Jag vet inte hur många gånger jag har jäspat (stavning?) ikväll asså. Alldeles för många iallafall. Men.. Godnatt :) Puss!

J.

Kommentarer
Postat av: Andrea

haha ^^ aa, skäms på oss (A)

har saknat dig <3

2008-12-22 @ 01:12:09
URL: http://xxfailxx.devote.se

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback