Every glance is killing me.


Datum: 2008-12-10 Tid: 00:13:39



Nu är jag äntligen klar med Hk och spanska. Är alltså "bara" matte kvar nu då. Någonting säger mig att jag kommer vara i stort sett omöjlig att väcka imorgonbitti. Egentligen förstår jag inte själv varför jag inte börjar med matten nu på en gång, men det finns väl inte ork till det antar jag.
Morgondagen iallafall bjuder på skola, luciaträning och fotbollsträning på kvällen. På lucian iallafall avgörs det först och främst om det blir någon lucia alls i år som sagt, beroende på hur bra det låter osv. Blir det inget luciatåg i år, så skäms jag ihjäl, haha. Men det är väl iofs bättre att det inte blir nåt än att vi står på torsdag och inte kan en enda låt. Då skulle jag nog skämmas ännu mer kan jag lova. Men hur som helst, om det nu skulle bli så att luciatåget blir av (vilket jag hoppas) så röstar vi fram lucia imorgon. Och vem jag ska rösta på är ju ganska givet. Hihi.

Oj då. Klockan är redan 12, så jag måste nog fortsätta plugga. Även om jag orkar eller inte. Måste bara slänga upp en dagens låt först. Men godnatt iallafall, för er som fortfarande är vakna. De flesta vettiga människor som ska upp lika tidigt som jag imorn sover väl redan. Puss!

J.
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback