I'm lost in you.


Datum: 2008-12-22 Tid: 00:46:18


Jag har inte rört mig från datan än. Jag orkar inte, sitter och kollar en massa gamla bilder och lyssnar på Jason Mraz istället. Funderar på om jag ska ta och se en film. Reine och Mimmi i fjällen blir det isåfall. Hade egentligen tänkt och sett den när den gick på tv4+ tidigare, men inte helt oväntat så glömde jag bort det, även fast det var uppskrivet på mobilen. Lyckat där tycker jag.. Haha. Minns att jag tyckte att den var rolig när jag var liten, så ska se om det är någonting värt att kolla på. Är det inte det så går jag väl och lägga mig.. Tror jag sparar alla rimmen till imorgon istället. Jag känner att jag har 0 fantasi just nu, och då är det nog inte ens värt att försöka.
Men aja.. kommer inte på nåt mer att skriva nu satt.. Godnatt igen!
J.
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback