Söndag.


Datum: 2008-12-07 Tid: 14:33:41



Hellu.
Gårdagen blev faktiskt riktigt rolig. Kvällen bjöd på god mat, och mycket skratt.
Kul att ses alla tjejerna igen eftersom det var galet länge sen.
Natten spenderades hos Linda som planerat.

Hur som helst så hade vi ju match igår. Vi förlorade med 5-2 mot fanna u, men med tanke på att vi var rent 93-lag och att dom hade flera A-lagsspelare med så skötte vi det riktigt bra. Det gick iallafall jätte bra för mig om jag ska vara ärlig. Det har ju gått rent ut sagt förjävligt de senaste månaderna så det var kul.

Nu ska jag nog ta en dusch och sen fixa mig lite. Blir ingen träning för min del idag eftersom jag skadade mig i slutminuten av matchen igår, klantig som jag är. Ska kanske ner och kolla lite handboll vid halv 4.
Mer bilder från igår kommer senare.

J.
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback