Let the geek in the pink take a stab at it.


Datum: 2008-08-16 Tid: 17:35:32



Hellu. Lovade ju att försöka hinna med ett blogginlägg idag, så här kommer det :)
Dagen har spenderats med filuren till höger på bilden i västerås. Tog tåget dit vid 12, sprang runt på affärer och bara chillade. Riktigt mysigt faktiskt. Jag köpte ett bara skor på skopunkten för 99 kr, ett riktigt kap enligt mig själv :) Mer än så blev det inte. Vi åkte hem igen vid 4 tiden, så nu sitter jag här. Ska snart ta och packa ihop lite grejer till ikväll, och plocka upp på rummet. Sen bär det av till tjejkväll hos Elin. Vi ska laga mat, se film, osv, de blir säkert as trevligt, så det ser jag fram emot! :) Känns som att jag måste skynda mig lite nu. Elin har alltid bråttom, och klagar alltid på mig att jag är seg (vilket jag absolut inte är). Bilder kommer antagligen imorgon, och jag lovar att bilderna från Norrland kommer någon dag framöver också :) Ska sätta fart nu, puss.

J.

Kommentarer
Postat av: madelene

Jätte fin blogg! :)

2008-08-17 @ 12:17:01
URL: http://mmadeleneeee.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback