Ibland är drömmar det finaste man har.


Datum: 2008-08-31 Tid: 12:33:33



Godmorgon. Gårdagen blev inte riktigt som planerat. Blev lite kaos här hemma, varför tänker jag inte berätta, men det gjorde iaf så att orken till att stanna inne var som bortblåst. Jag drog ut runt sju och mötte upp Matias vid Rimi. Vi tog en promenad ner till Westerlundska där vi satt och snackade i flera timmar. Gick upp till GAP och väntade på hans skjuss hem som kom runt halv 11. När jag precis satt mig på cykeln för att åka vart som helst förutom hem så träffade jag på Madde och Sofi. Satt och häckade med dom ett tag på stan innan jag gav upp och åkte hem. Somnade nästan på en gång, det var ju iofs smart med tanke på att jag har match idag. Måste ju vara pigg. Huhu. :)
Tror aldrig jag frusit så mycket som igår, det var seriöst vinter väder ute, sjukt! :o Frös i nån timme efter jag kommit hem till och med, inte ens mina två täcken hjälpte. Och då äre illa! :|

Igår konstaterade jag att Matias verkligen är galen. För det första så var han sur över att dom hade varit lediga hela förra veckan, och att de skulle vara lediga torsdag och fredag den här veckan. För han ville tydligen hellre gå i skolan! Vem vill det lixom? Sen så hade han 3000 kr han inte visste vad han skulle göra med? Asså vadå inte vet? Det är ju bara spendera dom lixom? Skulle jag haft 3000 kr över, så skulle lätt köpa massa saker. Fast tänker efter så skulle jag iofs inte ens ha pengar över. Dom skulle redan varit slut för länge sen! :o Men det värsta är nog att även fast det var typ minus 100 grader så tyckte han att vädret var skönt! Hela jag typ skakade och hackade tänder, och där satt människan och sa att vädret var skönt! GALNING SOM SAGT! :O Trots detta.. så är han lätt en av mina bästa vänner. tjuhu :)

Imorgon är det skolfoto, och jag har 0 lust att vara med. Dock måste jag eftersom jag kan ju inte missa sista året lixom. Jag har verkligen aldrig någonsin blivit bra på ett skolfoto. Det enda som var i närheten av bra var i 1an och lekis, men då var man ju liten och söt, hur man än såg ut. Resten av alla skolfoton ska vi inte ens prata om. Så illa är det. Det ser inte speciellt ljust ut för mitt skolfoto i år heller om jag ska vara ärlig. Jag har noll koll på vilka kläder jag ska ha, och mitt hår är just nu katastrof. Världens största råttfärgade utväxt enligt mig själv och inte nog med det så är resten av håret oranget. Snyggt va? :( Man kan ju redan nu höra hur misslyckat fotot kommer bli, och det kommer jag dras med resten av året. Lyckat (Y) :o

Nu ska jag snart ta och packa ihop lite grejer och tagga inför match. Blir nog något inlägg ikväll också med lite random om matchen och annat "intressant". Puss så länge! :)

J.

Kommentarer
Postat av: Elin

Äggie saknar summerkross :(

2008-08-31 @ 12:43:30
URL: http://elinbyelin.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback