let's not waste this precious time


Datum: 2009-05-03 Tid: 22:22:20


Söndagen är snart slut och det innebär ännu en lång vecka i skolan, men eftersom jag fyller år på tisdag blir nog veckan mindre plågsam. Jag har dessutom en rätt skön helg att se fram emot, men mer om det senare.

Hur har helgen varit då?
Min har varit himla mysig. Började med ett rätt okej valborg och i fredags låg jag ute på balkongen i flera timmar och solade. Gårdagen spenderade jag i huvudstaden tillsammans med Elin, hennes mor och mina päron. Härlig dag blev det, och till slut lyckades vi båda hitta det vi åkt dit för - varsin balklänning. (Med andra ord är det bara skor, väska och smycken kvar nu innan outfiten till vår-festen är komplett.) Kvällen igår spenderade jag hemma hos Elin, efter jag utklassat mamma på några omgångar av vänd-åtta. Hann inte mer än komma dit innan vi bestämde oss för att åka ner på stan och hyra film. Efter att vi spenderat närmsta halvtimmen med att komma överrens om någan bra blev det "Systrar i Jeans 1 & 2". Även fast Elin lyckades somna mitt i båda filmerna höll jag mig tappert vaken för att slutföra mitt filmtittande och det är jag glad att jag gjorde, för filmerna var verkligen värda att se. Helmysiga var dom.
Efter tog det inte lång tid innan jag somnade och vaknade upp imorse, hes som aldrig förr. Har varit rätt förkyld senaste dagarna och det blir bara värre, men konstigt nog är det mest morgon och kväll som jag är hes och så, annars är det bara huvudvärken som spökar. Men äsch, jag tror och hoppas på att det går över snart. En lätt förkylning kan nog inte vara till någon större skada så.

Idag iallfall har jag tagit det hur lugnt som helst. Inledde ett "Greys anatomy - Maraton" på säsong 1 imorse hemma hos Elin och när jag skulle hem så följde dvd'n med mig så det är nog inte så svårt att gissa vad som tagit upp all min tid under dagen. Har hunnit med att plugga lite också, men mer än så har det inte blivit. Nu hade jag tänkt att krypa ner i sängen och sova lite innan skolan kallar. Vi hörs närmare jul... Eller något sådant.
Godnatt!
J.
Kommentarer
Postat av: Elin

Äsch ja somnade inte ;) LOL hahaah

Men du, vem va den bästa tjejen som fick dig att kolla på det bästa serien då ? :D:D

2009-05-03 @ 22:25:21
URL: http://elinbyelin.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback