Världen håller andan.


Datum: 2009-03-22 Tid: 14:48:46

Guess who's back? Ehe (a)
Jag kom hem redan igår men fanns varken ork eller tid till att skriva. Istället var jag ner på stan och fikade med Jocke och sen somnade jag på soffan redan vid halv 8 igårkväll. Var väl ganska trött efter en vecka i Sundsvall så, det var inte så jätte konstigt.

Hur som helst.. Veckan hos syrran började galet och blev lugnare och lugnare mot slutet. Himla roligt var det iallafall och jag hann med att köra skoter en av dagarna. Super.
Jag orkar inte gå in på detalj så mycket, men bjuder kanske på bilder senare, så håll er uppdaterade.

Nu ska jag gå in och kika lite på p&l's hemsida, för jag och Viktor har bestämt att ta med några vänner och åka dit i sommar. Får se vad dagen har att erbjuda, men vi hörs senare.
Puss!
J.

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback