Känn på pulsen, kom intill.


Datum: 2009-03-02 Tid: 21:45:31


(Så här vildt kan det gå till en sommarkväll i Norrland med mig och Elin. Morfars kläder är ju bara pricken över i'et lixom)

Nu har jag spenderat hela kvällen här vid mammas laptop och skrivit klart min cv. Äntligen är jag klar! Så nu har jag börjat söka lite jobb inför sommaren, och det blir ju super.
Mer än så har jag inte gjort ikväll. Jag valde att skippa träningen idag av samma anledning som igår, så nu är jag taggad inför onsdagsträning istället.

Hm
......
Jag har egentligen ingenting att skriva om just nu. Min hjärna är så gott som tom. Det enda som snurrar runt i huvet är texten till "Jag ska slåss i dina kvarter" som konstigt nog envisas med att gå på repeat i mina tankar. Jag funderar på om jag kanske inte ska dra mig tillbaka till sängen snart. (ja, jag har också märkt att det är ungefär 80% av vad jag skriver här nu för tiden, men eftersom jag inte har något bättre för mig under dagarna så får ni stå ut.) 

Kan väl göra ett försök på att skriva någonting annat antar jag. Men problemet är ju vad jag ska skriva om. Vad som händer i mitt liv börjar ju bli lite enformigt. Speciellt med tanke på att skolan och fotbollen tar upp största delen av min tid, och hur kul är det lixom? Jag menar att höra "Idag var jag i skolan och på matten jobbade jag si och så många tal" eller "På träningen idag körde vi mycket tekningövningar och avslutade med match". Nja, till och med jag märker att det är lite småtråkigt. Så jag antar att jag kan kalla min blogg för det just nu, men det ska ju bli bättring på det, eller hur? Därför tycker jag att ni ska ge mig lite förslag nu gott folk. It's up to you vad den här bloggen ska handla om och jag vet att ni är några stycken som läser vad statistiken visar, så ta fingrarna ur rumpan och kommentera då! C'mon! (a)

Nej, nu känner jag att huvudvärken börjar krypa fram och att ögonlocken börjar bli näst intill omöjliga att hålla öppna. Det är nog ett tecken på att sängen är "the place to be". Vi hörs imorgon.
Dröm sött.
J.
Kommentarer
Postat av: elin

vill tillbaka till norrland hörru :(

2009-03-03 @ 15:28:56
URL: http://elinbyelin.blogg.se/
Postat av: jesper!

det värsta som finns är att man ska ge någon annan något att skriva om. en blogg är ju som en dagbok, right? alltså ska du skriva vad du tänker eller vad du gjort, dom som bloggar om t.ex. mode är ju helt körda :( jaja, min åsikt bara

2009-03-04 @ 21:50:18
URL: http://oneheartonefight.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback