make the most of it


Datum: 2009-06-08 Tid: 21:26:59

(hittade en gammal men rätt tuff bild på mig och viktor)

När jag väl börjat kan jag lika gärna bjuda till med ännu ett inlägg.
Egentligen har jag absolut ingenting att skriva, men hey, hindrar det mig? knappast.

Just nu sittar jag och småpratar lite med några fisar på msn. Lyssnar en massa musik också och skickar de allra bästa låtarna till Viktor för att bevisa min gudomliga musiksmak... Har inte hunnit med så många låtar än, men jag är nästan säker på att han håller med mig.

Känner att jag börjar bli lite övertrött också, det är lite svårt att missa då jag sitter och skrattar för mig själv åt i stort sett allting och så drygar jag lite extra sådär, men å andra sidan är det faktiskt rätt okej, för.. jag har ju inte tråkigt iallafall. Ehe.

Nu har jag inte så mycket annat att skriva. Känner att jag fått ut det jag vill och lixom lättat mitt hjärta. Så nu känns det bra. Det går bra nu. KOMPIS DET GÅR BRA NU!
- Oh no she didn't!
- Yes she did!
Okej. Nu förstår väl inte en kotte vad jag pratar om, men äsch... det är nog inte meningen heller.
Jag är övertrött som sagt. Har lixom kommit fram till att det är en rätt bra ursäkt då man är som drygast. Om folk klagar då äre bara att dra till med:
- Äääsch, jag sov rätt lite inatt, jag tror jag börjar bli övertrött.
Och då kan inte en enda person klaga.. Får vi hoppas iallafall!

Thriffa tycker jag ska skriva att det var hon som fick mig att börja skriva på bloggen igen och för att ingen ska bli ledsen så skriver jag det nu:
Det var Thriffa som fick mig att börja skriva blogg igen.
Woho! Nu var det sagt, och det känns som om sängen är rätt så mycket skönare än det är att sitta här och häcka, alltså - dags för mig att kila.
Godnatt nu va!
xoxo.
J.
Kommentarer
Postat av: Viktor den snygge<3

Du är lite knas vet du det?;P men du är även ganska söt, vet du det?<3

2009-06-08 @ 21:53:28
Postat av: thriffa

hehehe, jag fick janina att börja blogga igen stolt :)

2009-06-08 @ 22:27:59
URL: http://thriffaaa.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback