one single moment


Datum: 2009-07-21 Tid: 17:32:07

.. and your whole life can turn around.

Det är sjukt hur några minuter i ens liv kan göra så mycket skillnad. Att varenda steg vi tar, varenda ord vi säger, och varenda sak vi gör har sån stor betydelse i hur framtiden kommer se ut. När jag tänker på det så inser jag att det faktiskt skrämmer mig lite. Något jag gör idag eller imorgon kan påverka mitt liv om 10 år.
.. Okej, det är klart att vissa saker påverkar mer än andra, och visst finns det väl en del saker som inte påverkar alls. Jag menar, att jag kliar mig på armen nu är ju inte precis något som påverkar vare sig mig eller någon annan, men det mesta vi gör betyder faktiskt en hel del för framtiden.

Jag vet inte riktigt var jag vill komma med det.. mer än att det är sjukt helt enkelt.
Aja.. nu ska jag snart ut på promenad med Ipoden som sällskap.
Hörs senare.
J.
Kommentarer
Postat av: Elin

med mig som sällskap faktiskt :((((((

2009-07-21 @ 20:37:28
URL: http://elinbyelin.blogg.se/
Postat av: Anonym

CAN'T WAIT:D

2009-07-21 @ 22:11:03

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback