Don't you worry about the distance.


Datum: 2009-01-11 Tid: 18:22:56


(tagen innan jag klippte mig)

Söndag igen = Skola imorgon. Det är ju inte precis något jag ser fram emot men..

Sitter här och häckar nu, ska väl snart gå och lägga mig ett tag innan "I survived a japanese gameshow" börjar klockan åtta. Jag är äckligt trött efter matchen och så har jag ont i handen också. Inte okej alltså. Matchen iallafall gick väl sisådär, vi hade faktiskt riktigt bra spel största delen av matchen, och fjärdhundras sista mål var väl mest tur. Förlust med 2-1 blev det iallafall. Men ärligt talat så spelar det faktiskt inte så stor roll. Alliansen kör vi ju ändå mest på kul.

Nu är det bestämt att jag och Josefin drar till Stockholm helgen efter den 26e och fixar löshår åt mig. Får se om vi får med oss lite mer folk, men det visar sig. Det ser jag fram emot, för jag vill inte springa runt och se ut som om jag lever två årtionden för sent.

Jag får se vad veckan har att bjuda på. Just nu så har jag inget mer planerat än vanligt, förutom att jag ska på Wenströmska's öppna hus på torsdag. Det blir alltså skola, träningar, och träffa folket. En helt vanlig vecka med andra ord.

Nu känner jag att jag är lite för trött för att sitta här och häcka, så ska lägga mig i sängen istället. Puss!
J.
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback