Sweet dreams are made of this.


Datum: 2009-01-18 Tid: 22:04:53

 
(80 days left....... wohoo)

Söndag igen, alltså skola imorgon. Eftersom att jag är hyfsat frisk nu så ska jag dit. Jag lider när jag tänker på hur tidigt jag måste upp imorgon, men å andra sidan får jag ju träffa mina Sköld's så det ska nog gå bra.
Får dock inte träna imorgon, och det känns väl inte sådär jätte kul då jag inte har tränat på en vecka. Jag hoppas att jag kan ta igen det på tisdag istället dårå.

Idag iallafall så har jag mest tagit det lugnt. Jag skulle egentligen åkt till min bror i västerås en snabbis, men när mamma väckte mig imorse var jag näst intill död, så jag skippade det. Bestämde mig för att det var bättre att sova ut istället.
Var ner på Enavallen ett tag runt tre. Vi hade möte med laget om Italien och lite annat. Det tog väl si så där en timme, och efter det har jag pluggat stenhårt på både Religion och Engelska. Får hoppas att det går bra på provet imorgon också.

Nu hade jag tänkt att se på någon film eller något som jag kan somna till. Blir väl förmodligen Aristocats, eftersom att jag (inte helt oväntat) somnade när jag skulle se den igår. Haha.
Mitt rum är fortfarande kaos så jag får sova här inne vid datan inatt. Får se till att städa det imorgon då jag ändå inte ska träna, och eftersom min mor är så snäll och hjälper till ska nog det gå att ordna.
Börjar bli himla trött nu, så det är väl dags att gå och lägga sig. Sleep tight.
J.
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback