Jag har väntat på ett regn jag kan förlora mig i.


Datum: 2009-01-26 Tid: 20:24:53



Just nu sitter jag och lyssnar på Lars Winnerbäck och tycker att allting är bajs. Varför tänker jag inte ens gå in på. Men jag kan ju iallafall säga att stressen med skolan inte hjälper till ett dugg, även fast det nog är det minst viktiga i allt just nu..
Lars Winnerbäck iallafall. Jag har verkligen fastnat för flera av hans låtar, så dom går på repeat för tillfället. Texterna är helt underbara!..
Kanske ska gå och lägga mig snart. Klockan är ju trots allt efter åtta nu så, det blir väl bäst så.
Asså.. jag känner mig lixom likgiltig på något sätt. Varken glad, ledsen eller arg. Jag är helt enkelt ingenting just nu. Jag bara är.
Äsch, skitsamma. Börjar bli för djupt och tråkigt det här, så det är nog dags att jag drar mig mot sängen som sagt. Vi hörs imorgon, då kanske jag är på bättre humör också. (woho).
Men. Godnatt iallafall!
J.
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback