I'm still having a goodtime.


Datum: 2009-01-17 Tid: 18:34:45

Hola. 
Jag kom precis ut ur duschen, och tänka att jag skulle ta och skriva några rader...
Idag har jag i stort sett bara hunnit med att städa, och ändå så är jag inte klar. Det är faktiskt ganska illa om man tänker efter. Men för att se det på den ljusa sidan så vet jag ju att det kommer bli fint när det är klart.
Garderoben är jag iallafall färdig med nu. Jag har rensat bort mer än hälften ungefär, så jag skulle inte bli förvånad om det ekar där inne. Så tomt är det. När pengarna rullar in om si så där en vecka så ska jag ta första buss till västerås och köpa kläder. Jag lovar att det behövs. Löshåret får helt enkelt vänta. Jag har ändå börjat vänja mig vid kort hår nu, så jag står nog ut. Ungefär det här har jag iallafall bestämt mig för att köpa:



Vet inte riktigt om det blir exakt allt, men annars så är det ju alla hjärtans dag snart. Och förhoppningsvis så är mamma söt och hittar någon present till mig från den här listan. Det skulle ju inte sitta fel kan jag lova. Hihi ;)

Nu ska jag iallafall fixa mig lite och ikväll så blir det bio med Niklas. Vi hörs senare.
J.
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback