Allting som ni gör nu är skrattirriterande.


Datum: 2009-01-14 Tid: 20:19:04



Hej. Sitter och pratar med Johanna i telefon just nu. Stackarn har ju fått klara sig utan mig hela dagen. Jag lideeer med henne. Henne och Julia. Synd om dom alltså.
Fast, det är iofs mer synd om mig. Jag har varit sjuk hela dagen, och jag mår bara sämre och sämre. Jag har as ont i halsen, och så kan jag inte sluta hosta. Det är illa.

Aja. 1 Februari börjar närma sig, och då ska vi vara klara med våra gymnasieval. Det känns väl inte sådär jätteokej att jag knappt har någon aning om vad jag ska söka som andra och tredje val. Förstaval blir iallafall John Bauer's It-Media program, som jag säkert har sagt förut.
Imorgon ska jag iallafall på öppet hus på Wenströmska i västerås, så håll tummarna på att det är något för mig. Annars återstår bara Cybergymnasiet i Stockholm, och dit ska jag på öppet hus den 24e Januari. Så efter det får jag bestämma mig snabbt. Herregud vad skönt att bli klar med ansökningarna. Då kan man väl äntligen slappna av lite.

Nu iallafall hade jag tänkt att gå och lägga mig faktiskt. Ska bara se till att fixa en dagens låt först. Imorgon är jag förhoppningsvis frisk, och då väntar först skola och sen öppet hus som sagt. Men godnatt iallafall! :*
J.
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback