I'll always remember those late afternoons.


Datum: 2009-01-13 Tid: 20:43:14



Hej. Jag var sjuk igår, det är min ursäkt för den här gången...
Så, nu är det ur vägen. Hur mår ni?

Jag är iallafall jätte förkyld och hostar som en galning. Allt tack vare Julia Sköld som så snällt har smittat mig förra veckan. Igår hade jag bara lite ont i halsen och smart som jag är så tänkte jag att jag skulle träna ändå. Det slutade väl inte sådär jätte bra, då jag kom hem helt förstörd med feber osv. Aja, jag får väl skylla mig själv lite då..

Idag har jag varit kriminalteknare (tror jag det hette?) tillsammans med min kära klass. Det var någon gubbe som hette Sven som jobbade på något som hette TekNO som var där och ledde en utredning hela dagen. Hur som helst så skulle man vara i grupper och reda ut ett mord, genom att forska på mordplatsen, och kolla bevis osvosv. Min grupp var ju självklart den bästa, eller.. Vi var ju inte dåliga iallafall.
Dagen var väl inte sådär jätte rolig kan jag lova och den har gått ovanligt segt också. Men jag lever, så jag klagar inte.

Nog om det.. Jag saknar Elin. Som fan!
Jag vet inte hur många gånger jag har kommit på mig själv när jag tagit upp telefonen och börjat slå in hennes nummer. Kvinnan har bara varit borta en vecka men det känns som år och dar. Den dagen hon kommer hem så kan jag lova att jag kommer prata i timmar om allt som har hänt och ha något slags förhör om hennes veckor i Thailand. Det ser jag verkligen fram emot gott folk. That's for sure!

Nu hade jag faktiskt tänkt att hitta någon dagens låt, lägga in lite bilder på bilddagboken och sen om en halvtimme så är det säsongsstart för Andra Avenyn. Ni kan ju räkna med att jag kommer sitta klistrad framför tvn då.
Går väl och lägger mig efter det, och så måste jag nog ta och plugga lite.  Men... Dröm sött!
J.
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback