Jag har trampat upp stigar där gränserna går.


Datum: 2009-01-10 Tid: 15:53:08

Häjhäj.
Jag vet att jag varit lite dålig på att blogga senaste tiden, men å andra sidan så blir ni väl inte så förvånade. Jag vet att mitt nyårslöfte var att bli bättre med bloggen, men jag hade anledningar (som jag inte vill prata om) den här gången, så det är inte kört än ska ni veta.

Just nu har jag precis ätit frukost. Och ja, jag vet att klockan är halv 4.. Men jag hadeglömt bort frukosten, så nu antar jag att man kan kalla det lunch. Eller helt enkelt brunch.
Oj då. Det börjar redan bli mörkt ute. Och jag har inte ens klätt på mig än. Känns lite fail om jag ska vara ärlig. Men återigen så blir väl ingen speciellt förvånad..
Ikväll vet jag inte vad som händer. Hade en del planer tidigare, men får se hur det blir med dom. Därför skriver jag inget här förrän jag är säker. I värsta fall så blir det nog bara en hemma kväll. Men eftersom att jag är Enköpings kanske lataste och tröttaste person så klagar jag ju inte på det. Det är bara skönt. Haha.

Funderar på om jag kanske borde gå och duscha.. Det har jag gjort i si så där två-tre timmar nu, så det är väl dags snart tycker jag. Måste försöka fixa mitt hår sen också så att jag ser ut som folk. Som det är nu så sår det ut som en 80-talsfrisyr och så är det himla kort efter att jag var hos frisören igår. Det är faktiskt inte ett dugg okej, men det var slitet så jag hade inte något annat val än att klippa bort ungefär en decimeter. Jag färgade ju också, och det blev jag faktiskt nöjd med. Det ser lite gulaktikt ut just nu, men det tar silverschampot hand om när jag tar mig ork till att gå och duscha. Det blir nog bra det. Får ta och vänja mig vid mitt korta hår nu som förövrigt ser ut ungefär som på den här bilden jag hittade på google nyss (då jag sökte på 80tals frisyr) , fast med snelugg då. Snyggt? Svar:Nej......

Aja. Nu börjar det bli lite för mycket onödigt i det här inlägget, så jag ska sluta innan jag går för långt. Vi hörs senare.
J.
Kommentarer
Postat av: Andrea

Så dåligt kan det inte se ut om det är du (: <3

2009-01-10 @ 17:37:27
URL: http://xxfailxx.devote.se

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback