I call the shots.


Datum: 2009-01-03 Tid: 11:26:29

(Gårdagens höjdpunkt)

Godmorgon!
Nu har jag nästan precis vaknat. Elin däremot sover fortfarande för fullt, men å andra sidan så somnade hon mycket senare än mig igår. Jag däckade på sängen bakom datan vid 12 redan. Jag var så himla trött asså.
Men nu är jag pigg igen, och ska snart väcka Elin så fort filmen blir klar. Det blir Bridget Jones Dagbok nu, eftersom vi såg tvåan igår. Ärligt talat, faaaan vad sexig Hugh Grant är asså! Både jag och kexet satt och dreglade över honom igår. EHE.

Gjorde ett försök att väcka Elin tidigare. När jag precis vaknat. Kanske var sisådär en halvtimme sen. Det gick väl inte sådär jätte bra när jag sprang in och la mig på henne och sjöng "jag säger godmorgon till dig" och "är du vaken lars" osv. Fick mest sura miner tillbaka. Otacksamt tycker jag.. (A)

Aja, nu ska jag ta och fixa ordning för film.
J.
Kommentarer
Postat av: Elin

Haha jag tror dig vännen... <3

2009-01-03 @ 11:57:30
URL: http://elinbyelin.blogg.se/
Postat av: josse

åhh! okej lät riktigt mysigt och gött du. nahe har vart chill just nu bara, ska iväg nu till stan och sen till lite kompisar. :) händer nått kul ikväll kanske?

2009-01-03 @ 14:56:15
URL: http://jossewest.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback