You got my head spinning.


Datum: 2009-01-19 Tid: 21:10:39

En skoldag avklarad, 4 to go.
Just nu är jag himla trött och funderar på om jag kanske ska gå och lägga mig. Mitt rum är nu nystädat och nybäddat, så det lockar väldigt mycket kan jag lova.
Fick förresten klasströjorna idag. Dom var väl snyggare än jag trodde iallafall, fast vet inte riktigt om dom ser så jätte bra ut för det men.. Dom är sköna, så jag får väl nöja mig med det.

Aja. Nu har jag faktiskt ingen aning om vad jag ska skriva, så det är väl bättre om jag låter bli. Får se vad morgondagen har att bjuda på, men jag har för mig att jag ska med Linda till frisören. Det väntar att se. På lördag iallafall ska vi fira frida, och fan vilket drag det kommer bli. Jag är riktigt taggad kan jag lova!
Aja, Nu ska jag vara lite social eftersom min syster är hemma.. Godnatt!
J.


Kommentarer
Postat av: Jonas.....

Grattis till att du e färdig;D Btw De Gick jävligt snabbt lr?;) haha

2009-01-19 @ 22:17:20
Postat av: Janina.

Sv: Du... det gick snabbt! ;)

2009-01-20 @ 14:47:44
URL: http://assomjau.blogg.se/
Postat av: Jonas.....

OKi8-) vi säger så då;)

2009-01-20 @ 16:48:36

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback