Why am I ten feet under and upside down?


Datum: 2009-01-20 Tid: 19:06:01

Det är iskallt ute, och att det är slask vart man än sätter foten gör ju inte saken bättre. Jag hatar verkligen svensk vinter. Visst, det var väl skönt när det var snö runt jul och så, men det här vädret är ju ingen höjdare. Usch.

Var iallafall ner på stan med Linda när hon skulle klippa sig. Fint blev det, och dagen avslutade vi på Torino med att dela på en Viking special. Nyttigt? Njaa.. ;)
Fick som tur var skjuss hem, så mina fötter slapp frysa sönder. Men jag lovar att det var nära där ett tag. Dom är fortfarande kalla, och jag har varit hemma i si så där en timme nu. Illa är det.

Skolan idag var faktiskt hyfsat lugn, och det gick ganska snabbt ändå. Lite trögt på eftermiddagen bara och jag har verkligen världens huvudvärk! Har inge läxor eller prov nu resten av veckan, så det är himla skönt!
Förvrigt så har jag valt gymnasium nu förresten.  It-media på John Bauer som förstahand, Media på Wenströmska som andra, och tredje blev samhäll här i Enköping, bara för att ha någon ifall att. Känner mig faktiskt nöjd med valen, så nu ska pappret skrivas på och sen är det bara vänta på preliminär intagning. Ni får hålla tummen för mig gott folk, så att jag kommer in på JB eller Wenströmska.

Nu hade jag tänkt att ta en kopp te sen krypa ner i sängen och vänta på att Andra avenyn ska börja. Egentligen har jag lite matte att jobba igen, men äsch, jag får ta det någon annan dag. Puss!
J.
Kommentarer
Postat av: Jonas.....

Håller tummarna hårt som vanligt;)

2009-01-20 @ 20:56:37

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback