One day older and one step closer.


Datum: 2009-01-17 Tid: 01:43:32

(Har jag nämnt att jag saknar mitt kex.....?)

Nu sitter jag här i min ensamhet igen. Jonas kom hit tidigare ikväll och fick mig på lite bättre humör. Vi satt mest och snacka, och kollade på roliga klipp och bra låtar. Visste ni förresten att han Lars i idol har gjort massa egna låtar? Fast.. det visste väl säkert dom flesta. Jag antar att jag kanske var lite efter på den punkten. Men iallafall så var dom riktigt sköna, så nu ligger dom inne på min iTunes. Hihi.

Hade tänkt att lägga mig i sängen och se film nu. Fick tips på en bra tidigare ikväll, så det blir förmodligen den. Känner jag mig själv rätt så somnar jag väl antagligen under eller direkt efter, så det blir ett godnatt redan nu. Hörs imorgon.. Puss.
J.
Kommentarer
Postat av: Jonas

Bäst klippen för dom bästa;D När kommer dagens låt då?:)

2009-01-17 @ 18:10:14
Postat av: Janina.

Sv: Haha men ofc ;)

Det kommer, men det blir inge You and me iaf.. så synd :D

2009-01-17 @ 22:38:22
URL: http://assomjau.blogg.se/
Postat av: Jonas.....

varför inte:( den e ju en av dem bästa:O ;)

2009-01-17 @ 23:49:46

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback