I never know what the future brings.


Datum: 2009-01-27 Tid: 18:22:18


(Bjuder på en bild på mig och Elin då vi är så snygga som vi nånsin kan bli, eller något sådant...)

Precis pratat i telefon med Kexet, och fått ut min ilska litegrann, men förövrigt så är jag på bättre humör nu iallafall. Hyfsat glad till och med, men fortfarande hur trött som helst. Skolan tar verkligen död på mig, jag skojar inte alltså.
Dagen har iallafall rullat på snabbt. Hade en lång håla innan lunch, så det var himla skönt kan jag lova. Nu har vi sluppit spanskan två dagar i rad (wohoo). Sista lektionen var iallafall profil, då vi hade manusgruppen till kabarén. Jag hade väl förväntat mig lite andra grejer än det som vi lyckats bestämma än så länge. Jag var väl lite skeptisk i början, men jag antar att nu när jag hunnit smälta det så blir det nog ganska bra ändå. Vi får hoppas på det iallafall, det visar sig sen.

Förövrigt så har jag en finne precis över min läpp, för er som ville veta det. Jag är en sån person som nästan aldrig får finnar, men när jag väl får det så gör det verkligen jätte ont. Ja, jag vet att jag borde vara glad för att det inte är ofta dom dyker upp. Men trots det så tycker jag väldigt synd om mig själv just nu, för den är ju självklart himla röd också. Just my luck...

Aja, nu hade jag faktiskt tänkt att ta mig en kopp te och bara chilla till musik. Inte helt oväntat va? Går väl och lägger mig hyfsat tidigt ikväll idag också så att jag orkar bevisa för tvillingarna Sköld att jag inte alls är sjuk varenda onsdag, som dom konstigt nog fått för sig... ;) Just ja, måste plugga matte också. Kul.... Aja, wish me luck. :*
J.
Kommentarer
Postat av: Elin Björk

Nej men va ruskigt snygga vi är du och jag :D puss!

2009-01-29 @ 16:15:24
URL: http://elinbyelin.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback