We've got nothing to lose.


Datum: 2009-02-08 Tid: 19:39:40

(Så här kommer piercingen se ut tills det läker, sen blir det ring istället för stav.)

Söndag igen. Skola imorgon. Någon mer än jag som hellre vill fortsätta helgen? Aja, antar att jag får vänta till nästa, och än så länge ser den riktigt lovande ut! ;)

Just nu är jag galet trött, och jag har ingen som helst lust till någonting. Jag vill bara sova, men finns ingen ork till att gå och lägga sig. Trots det så är jag himla glad. Varför vet jag inte riktigt, men så är det iallafall.

Hur som helst så sitter jag här med iskalla händer, och lyssnar på "Five times August" som jag upptäckt tidigare idag. Han är grym! (Och lite snygg är han också för den delen, hihi.)

Men.. jag längtar till helgen och till lovet också. Antar att det inte är något som jag är ensam om. Right? Det känns verkligen som om jag behöver ett lov nu. Skolan är snart nära att ta död på mig. Läxor hit, läxor dit, och så en massa prov på det. Det känns helt enkelt inte ett dugg okej. Men jag är himla glad att jag slipper några prov veckan som kommer iallafall. Tur det.

Äsch, jag har egentligen inget vettigt att skriva om, och det märks väl säkert. Nu ska jag ta och städa upp lite på rummet, förutsatt att jag orkar det. Blir nog läggdags snart också för min del. Så godnatt på er.
J.
Kommentarer
Postat av: Linda

det blev as bra nassist :D<3

2009-02-08 @ 20:16:14
URL: http://lindaaeriksson.blogg.se/
Postat av: jehehehheesper

fin människa, fin piercing :) kul med lov, vill också ha det (a)

2009-02-08 @ 20:35:33
Postat av: Janina.

Sv: amen söt, thank u :) det kan jag förstå att du vill. (:

2009-02-08 @ 20:37:45
URL: http://assomjau.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback