We live on fasination.


Datum: 2009-02-12 Tid: 20:58:23

(Jag och min käre klasskamrat.)

Nu är jag tillbaka, efter en dags uppehåll. Den här gången var det inte mitt fel, utan sidan som strulade. Men som sagt, I'm back. Och idag är jag lite mindre nostalgisk än vad jag var igår. Jag satt i timmar och tittade på gamla bilder, lyssnade på gammal musik och tänkte tillbaka.

Just nu känner jag mig hur trött som helst. Eller ja, halvdöd eller väl kanske bättre förklaring. Hela min kropp värker och min hjärna funkar inte någonstans. Jag borde väl egentligen sova vid det här laget, men jag kan ju inte bara lämna er i sticket, visst? ;)

Bara en dag kvar till helg och framförallt lov. Jag är taggad till tusen, that's for sure! Det är nästan så att jag kan säga att det är lov redan nu eftersom att morgondagen bjuder på sovmorgon, bowling, volleyboll och lunch med flickorna. Jag menar, det är nog inte mer ansträngande än lov, så. Det riktiga lovet inleder jag iallafall imorgon kväll tillsammans med Elin. Som det ser ut så blir det skridskor för våran del. Vi får se hur det går eftersom jag knappt kan minnas sist jag stod på ett par, men det ska nog gå att ordna ändå. Wish me luck you guys.

Nu tyckte jag att jag hörde sängen ropa på mig, och för att den ska slippa känna sig ensam så är det nog bäst att jag går och lägger mig. Ha en trevlig kväll people!
J.
Kommentarer
Postat av: J.

det riktiga lovet börjar på lördag, allright? (a)

2009-02-12 @ 22:32:42
Postat av: Janina.

Du har inte lov förns om en vecka, så du kan vara tyst ;)

2009-02-13 @ 09:13:10
URL: http://assomjau.blogg.se/
Postat av: J.

försökte vara lite gullig ju :o

men screw you (a)

2009-02-13 @ 14:07:55
Postat av: Janina.

Sv: Men puss! :)

2009-02-13 @ 17:51:13
URL: http://assomjau.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback