Untitled.


Datum: 2009-02-06 Tid: 22:25:56

(Man ser inte så mycket av piercingen på bilden, men en liten bit av min bror fick plats iallafall.. Hähä.)

Nu har Elin precis åkt hem och jag sitter här och häckar. Jag passar på innan bror min ska gå och lägga sig i det här rummet. Vi såg nyss på skräckfilm, eller vi såg på beck, men det är väl ungefär lika läskigt... Alltså blir väl jag vaken största delen av natten nu pga av att varenda litet ljud kommer påminna mig om filmen. Men nej, jag är inte mörkrädd... :)

Förövrigt så är min läpp minst 5 gånger så stor som vanligt och det känns ungefär som det känns då man dragit ut en tand. Så ni som har gjort det nån gång, jag hoppas ni lider med mig just nu..
Funderar faktiskt på om det inte är bäst att jag tar en alvedon och går och lägger mig, och hoppas på att det blir bättre tills imorgon. Det känns ganska så lockande ärligt talat.
Folk tjatar som tusan nu på att dom ska få se bild på det, men envis som jag är så tänker jag låta folket vänta tills imorgon.
Who's bad? I'm bad.

Känner att jag börjar bli lite övertrött nu, och drygheten smyger sig fram = dags att sluta. Ha en trevlig kväll gott folk.
J.
Kommentarer
Postat av: Jonas...

De syntes dåligt men de som syns ¨så ser de ju fint ut:)...

2009-02-06 @ 22:34:31
Postat av: j ´

"vaken hela natten"

host

2009-02-07 @ 10:14:45

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback