The quiet scares me because it screams the truth.


Datum: 2009-02-18 Tid: 22:52:05



Kom hem från träningen för en timme sen kanske och nu sitter jag här med Ingrid Michaelson på hög volym. Angående det där plugget jag pratade om tidigare så har jag (inte helt oväntat) inte ens lyft på pennan. Det betyder att allting är kvar till någon annan dag, inte sådär jätte roligt precis. Känns lite tungt att ens tänka på skolarbete under lovet, nu när man för en gångs skull är fri menar jag...
Jag har ingen aning om vart tiden tagit vägen idag. Ena sekunden låg jag i sängen och hade precis vaknat, och sekunden efter det var jag nere på teknikcentret och slängde mig efter bollar!
Eller okej.. det gick väl inte riktigt så snabbt, men ni förstår nog poängen.

Nu ska jag se om det finns något i kylskåpet som duger som middag. Det blir förmodligen en smoothie. Om jag lyckas få maskinen att fungera vill säga. Sist jag försökte mig på att tyglas med den ville den inte. Den bara lät högt och luktade bränt. Så vi får se hur det går, wish me luck! 
Imorgon får vi se vad som väntar. Jag ska ner och göra några ärenden på stan en snabbis och sen kanske jag ska försöka få med mig Sköldsen och Elin och åka skridskor med mig. Känner mig himla taggad på det faktiskt.
Kom precis på att jag har en biobiljett till godo från i julas, så vem vet, jag kanske tar med mig nån rolig filur och går på bio snart också, förutsatt att det går någon bra film. Men det väntar att se.
Magen kurrar himla mycket nu, så dags för mig att kila.
J.
Kommentarer
Postat av: jehhhh

bio den 26:e? (a)

2009-02-18 @ 23:15:16
Postat av: Janina.

Sv: Nja, den 27e eller 28e låter bättre (A)

2009-02-18 @ 23:34:42
URL: http://assomjau.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback