Young, wild and free.


Datum: 2009-02-10 Tid: 20:21:02



Jag är trött och har ont i hela kroppen, speciellt i vaden. Jag kan knappt gå ordentligt. Och för er som undrar, JA det är nu ni ska tycka synd om mig. Valde förresten att inte träna idag, tänkte att jag skulle vila och hoppas på att benet är bra inför träning imorgon istället. Intressant visst? :)

Inte helt oväntat så har dagen varit himla skön. Kanske en aning ovärd iofs, då jag lika gärna skulle kunna varit hemma.
Förresten. Är det bara jag som tycker att den här veckan går ovanligt segt? Det är bara tisdag, och det känns som en evighet sen igår. Antar att det är för att jag längtar rumpan av mig till i helgen och till lovet!

Jag är inte på humör för bloggen nu. Men det är som vanligt, ändå kämpar jag för att få upp några inlägg. Snällt va? (:
Äsch, ska gå och fixa en smoothie tror jag, och sen får jag se vart ödet för mig. Det här är iallafall det sista ni hör från mig ikväll. Godnatt.
J.
Kommentarer
Postat av: Anonym

Snällast kanske:)

2009-02-10 @ 21:09:25
Postat av: J.

stanna hemma från träningen är för pussys :)

visserligen har jag hostat i 40 minuter nu non stop men jag kan iallafall vara stolt över mig själv (a)

2009-02-10 @ 23:09:37
Postat av: Janina.

Svar J: Men alla är ju inte lika galna som dig tiger! ;)

2009-02-11 @ 06:55:15
URL: http://assomjau.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback