My eyes can see it all so clear.


Datum: 2009-02-24 Tid: 18:53:10


(Vår 07)
Hey you.
Tisdag idag och helt klart den skönaste dagen på länge. Inge vanliga lektioner utan hela förmiddagen spenderade vi med någon teatergrupp. Himla roligt var det och vi lyckades på en halvtimme bli helt klara med en föreställning som dom sedan filmade. Okej, jag förstår om det inte låter så roligt, men.. det var det iallafall och det är ju huvudsaken, visst? :)

Just nu är jag tröttare än vanligt = mitt humör är inte precis på topp. Snarare motsatsen. Har legat halvdöd i sängen senaste halvtimmen och lyssnat på musik. Nu börjar jag faktiskt tro att det skulle vara en bra idé att gå och lägga sig.
.....
Jag vet inte vad jag ska skriva. Jag har suttit med det här inlägget rätt så länge nu och raderat efter att ha skrivit ett antal gånger. Det är nog dags att ge upp med andra ord. Sängen väntar igen. Finns egentligen en hel del saker jag måste få gjort tills imorgon, men jag varken orkar eller är på humör för det, så det får vänta. Ska bara fylla på min Ipod nu, sen drar jag.
Sov gott people.
J.
Kommentarer
Postat av: jesper!

sleep tight you (:

2009-02-24 @ 21:01:13
URL: http://oneheartonefight.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback