This beat is sick


Datum: 2009-02-03 Tid: 19:50:59



Hemma från brottarfysen nu och av någon konstig anledning känns det som om mina vader väger si så där 50 kg extra. Dom är tunga och gör ont. Men äsch, jag ska inte klaga. Det var ju roligt att träna iallafall, och ser fram emot fotbollsträning imorgon.

Förresten så håller jag på med en ny design till bloggen nu. Är klar med hälften, det fattas bara lite bilder och text och så, sen får jag se när jag får upp den på bloggen. Eller.. Rättare sagt, när Sanna så snällt hjälper mig att få upp den på bloggen. Hihi :)

Nu ska jag ta och fixa lite grejer. Klockan 9 blir det Andra avenyn, och sen har jag planerat att sova som en stock vid 10-tiden. Så godnatt!
J.
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback