Känn på pulsen kom intill.


Datum: 2009-02-06 Tid: 19:45:19



Har ingen lust alls att blogga just nu, men blev ju näst intill tvingad. Okej, lite överdrivet kanske men.. ;)

Hur som helst, nu sitter jag här med en stålpinne i läppen och är himla nöjd. Det gör dock jätte ont och är svullet som bara den, men jag antar att det är något jag får stå ut med. Det blir ju fint till slut iallafall. Linda följde med mig, och jag får hoppas att hon inte har alltför ont i sin hand som jag rent utsagt mosade när dom skulle göra hål i mig. Hähä.

Elin kommer strax hit, och vi ska se på film och bara tare lugnt. Hoppas att hon inte är på allt för bra humör, för jag har inte lust att skratta. Det gör jätteont då.
Nej nu ska jag ta och vänta på henne och umgås lite med bror min som är hemma.
Laterrrr.
J.
Kommentarer
Postat av: jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj

vissa fick ju inte ont alls utav den piercingen, hur känslig är du egentligen? (;

2009-02-06 @ 19:47:28
Postat av: Janina.

Sv: men ssssch (:

2009-02-10 @ 17:48:50
URL: http://assomjau.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback