It's a wild world.


Datum: 2009-02-02 Tid: 08:09:51

 


Godmorgon.
Jag är redan klar och klockan är inte ens 8 än. Känner mig lite smått dryg just nu då jag sitter och bombar Johanna på msn. Det känns inte riktigt som att hon är lika morgonpigg som jag idag dock, eftersom hon inte ens börjat fixa sig. Intressant, visst? :)

Jag längtar till slutet av Februari, för jag vill ha mina pengar. Jag vill pierca mig. Nu nu nu! Jag har iofs råd nu när jag tänker efter. Eller, det saknas en hundring, men det kan jag säkert fixa ganska lätt. Så, vad säger ni, ska jag pierca mig redan nu, och köpa kläder nästa månad istället? Ärligt talat, så lutar det faktiskt mot det. Ska isf bara snacka med mor min ikväll, och sen boka tid. Men, vi får se hur det blir. Blir det inte nu, så blir det nästa månad. Det väntar att se.

Nu ska jag ta och fixa det sista, och sen röra mig mot Elin. Som sagt så ska vi lyssna på Mietek Grocher nu på morgonen, så ska inte till skolan förrän senare. See yah later.
J.
Kommentarer
Postat av: Jonas.....

Ovanlingt att du gör en grimars på bilderna;P.... btw pierca dej vart?:)

2009-02-02 @ 15:28:47
Postat av: Janina.

Sv: Jag tycker du är en grimasch skolkarn :)

Läppen ofc. (:

2009-02-02 @ 15:33:11
Postat av: frida

sv: hahah nej! :D

2009-02-02 @ 16:37:42
URL: http://jlml.blogg.se/
Postat av: Jonas.....

haha;D

2009-02-02 @ 17:40:18

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback