I luften i dina drömmar ska jag bo.


Datum: 2009-02-15 Tid: 15:09:27



Godmorgon, och ja, jag anser fortfarande att det är morgon eftersom jag vaknade för si så där en timme sen.
Helgen har varit himla mysig, och inte minst gårdagen. Tror det var första gången som jag faktiskt haft en bra alla hjärtansdag, så jag klagar inte.

Har egentligen inte orken alls till att skriva, men det gör väl ingen speciellt förvånad heller. Dock kämpar jag på med att få ut lite ord här, så att ni får något slags tidsfördriv. Snäll som jag är. Hähä.

Förresten så är det officiellt lov nu, och det ska bli så galet skönt. Blir nog inget speciellt i veckan, det blir mest lugnt. Kanske något trip någonstans, med någon rolig prick, annars så får folket förgylla min vecka här hemma i onebuying. Det är ju inte fy skam det heller så. (:

Förövrigt så väntar jag otåligt på svar om lägenheten som vi kollade på förra helgen. Förmodligen så får vi den inte, men jag kan ju inte annat än hoppas. Så ni får hjälpa mig att hålla tummarna på att vi får den. Eller nej förlåt. Håll vänster tumme bara, annars så hjälper det ju inte... (A)

Nu ska jag se om jag hittar någon mysig film att se och krypa ner under täcket med bubbelvatten och geléhjärtan. Känns lite mindre roligt utan sällskap, men jag står nog ut. See yah later.
J.
Kommentarer
Postat av: J.

vilken tur att den blev rätt okej då :) och man ska ju inte klaga om man har geléhjärtan och bubbelvatten, det är ju inget fel med det (a)

2009-02-15 @ 15:40:01
Postat av: Janina.

Sv: Yes(per) (: Sant, men det kunde ju varit bättre (A)

2009-02-15 @ 15:46:24
URL: http://assomjau.blogg.se/
Postat av: J.

hur? svårslaget ju :)

2009-02-15 @ 15:53:00
Postat av: Janina.

Sv: Nja. Hade jag haft lika mysigt sällskap som igår så skulle det varit mycket bättre kan jag lova (A)

2009-02-15 @ 15:54:45
URL: http://assomjau.blogg.se/
Postat av: J.

ouch! du får väl locka till dig sällskapet någon fer gång, tror inte sällskapet har något emot det alls (a)

2009-02-15 @ 16:05:57
Postat av: Janina.

Sv: Det har ju inte jag heller så det låter ju super! (A)

2009-02-15 @ 16:10:06
URL: http://assomjau.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback