I just wanna feel something today.


Datum: 2009-02-18 Tid: 12:07:26



Godmorgon. Förvånar mig att jag inte sover nu, eftersom jag inte somnade förrän runt 4 igår, eller ja, rättare sagt idag då. Jag kunde inte få stopp på tankarna och helt plötsligt hade några minuter övergått till flera timmar. Tror inte det var nånting i mitt liv som inte fanns i min hjärna igår, då jag egentligen borde sovit. Men jag antar att verkligheten hunnit ikapp mig, och då blir det en del att tänka på.

Aja.. idag ska jag bara vara hemma och plugga. Jag har ändå ingen lust alls att gå ut, så då kan jag lika gärna fixa med skolarbetet, så har jag blivit av med det och är fri resten av veckan istället. Ikväll väntar iallafall träning, så lite frisk luft får jag iallafall. Tur det.
Men nu ska jag ta och krypa ner under täcket och se andra avenyn, som jag av någon konstig anledning skippade igår. Ska gå och se om det finns någon frukost också.
J.
Kommentarer
Postat av: jehhhh

det är ingen som tycker synd om dig när du "bara" sover till 12 :c

2009-02-18 @ 15:04:57

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback