Take a sad song and make it better.


Datum: 2009-02-15 Tid: 23:00:40


Det känns inte som om det finns någon mening alls med att blogga dagar som denna. Då jag inte ens andats frisk luft, inte ens på balkongen har jag varit. Jag har bara legat och häckat hela dagen, något vettigt har jag inte gjort. Jag vet inte om jag har sagt det förr, men i såfall säger jag det igen.. Söndagar är inte min dag!  Varför vet jag inte, men en sak som är säker är att jag mer än gärna skulle kunna skippa söndagar helt, och istället gå direkt på måndag.
...
Fast, när jag tänker efter, så skulle nog inte det vara så himla bra ändå, då skulle ju lördagen bli en söndag istället och då slipper man ju inte söndagen ändå. Äsch, det här blir bara krångligt, men poängen med det hela är iallafall att jag tycker att söndag är en onödig och jobbig dag som jag mer än gärna sover mig igenom.

Så, nu var det avklarat. Vad mer har jag att berätta för er flitiga läsare? Svar: Ingenting. Åtminstonde inte vad jag vet iallafall. Javisst det kanske är tråkigt, men som sagt så har det inte blivit mycket vettigt idag, och det avspeglar sig här i bloggen.
Hm... Jo förresten. Jag och Elin har bestämt oss för att ta en långpromenad imorgon, och så ska vi åka skridskor också, innan träningen. Det ser jag fram emot.
Resten av lovet är inte ett dugg planerat, jag tar dagarna som dom kommer istället, och ser vart ödet för mig. Det brukar bli lite mer spännande så, tycker ni inte? :)

Nej, efter flera minuters tänketid kommer jag faktiskt inte fram till något mer att berätta. Så intressant är mitt liv just nu. Jag ska nog ta och krypa ner under täcket strax och förhoppningsvis somnar jag inte alldeles för sent ikväll.
Sleep tight.
J.
Kommentarer
Postat av: Anonym

du suger! (a)

2009-02-15 @ 23:08:41

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback