Just put on a smile.


Datum: 2009-02-08 Tid: 13:25:58

Blev ingenting från mig igår, men hey, jag är ju här nu, right? :)

Ligger i sängen med mammas nya data och kikar lite på let's dance. Duschade för ett tag sen och nu samlar jag kraft till att orkar fixa mig lite. Egentligen vill jag bara ligga kvar under täcket hela dagen, men trots det ska jag iväg och träna om några timmar. Fast det blir nog helt okej det också. Hihi.

Helgen har varit härlig tack vare en del personer, men den har dock gått alldeles för snabbt. Fast det är väl som vanligt dårå. Jag antar att jag får tänka positivit. Det är ju trots allt bara en enda vecka kvar till lov, och det ser jag fram emot kan jag lova! Woho.

Äsch. Nu har jag tappat humöret till att skriva, vi hörs senare, och då bjuder jag på bild hur piercingen blev. Puss så länge.

J.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har redan lov :D:D

2009-02-08 @ 14:29:06
URL: http://peeeehrsson.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jaa, jag vill se hur pierseringen blev! :D :D :D

2009-02-08 @ 17:44:00

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback